הצהרת נגישות
חדשנות > בקשה לקבלת מידע - גדרות סולאריות במתקני תש"א

בקשה לקבלת מידע - גדרות סולאריות במתקני תש"א

תשתיות אנרגיה מבקשת לבחון את קיומם של פתרונות מסוגים שונים להפקת אנרגיה בגידור ההיקפי של המתקנים (גדרות סולאריים), המשלבים בין גדר ממשית שתכליתה ביטחונית לצרכי אבטחה, שנועדה למנוע קרבה למתקנים או לתשתיות, לצד הפקת אנרגיה.

לשימוש בגדרות ישנן מגבלות בטיחות, בטחון ותפעול, כפי שתפורטנה במסמך הבקשה וההנחיות המלא.

מועד הגשה
22 ינו
23:45

לוחות זמנים

07/12/23

פרסום קול קורא

-----
28/12/23

הגשת שאלות הבהרה

----
22/01/24

מועד הגשה

מי יכול להגיש הצעה?

אנו קוראים לחברות וליזמים אשר יש ביכולתם להציע פתרון לאתגר המפורסם, להציע הצעות שניתנות ליישום תוך עמידה בדרישות הבטחון, הבטיחות והתפעול לפריסה על גדרות היקפיים במספר אתרים ברחבי הארץ.
אנא עיינו במסמך ההנחיות. משתתף המעוניין לקחת חלק בהליך זה מתבקש להגיש הצעה מטעמו, הכוללת מידע ומסמכים לפתרונות מקצועיים, בהתאם לדרישות המפורטות במסמך ההנחיות המפורט.

מה חשוב לנו?

  • פתרונות שיאפשרו יישום מהיר והחזר השקעה בזמן סביר.
  • הפתרון המוצע לא יסכן בשום אופן את בטיחות המתקנים ויוכל לעמוד בתקנים הרלוונטיים.
  • פתרון שיבטיח סביבת עבודה בטוחה.
  • הפתרון המוצע ייושם במתקני דלק פעילים ויחייב עמידה בהנחיות הבטיחות של החברה.
  • הפתרון המוצע לא ידרוש הפסקה של הפעילות השוטפת של החברה.
הגשה

בהרחבה על האתגר

לחברה כ- 12 ק"מ גדרות היקפיים במספר אתרים ברחבי הארץ, המיועדים לשמש לצרכי ביטחון, בטיחות, לצרכים תפעוליים והנדסיים. החברה מעוניינת, לבחון פתרונות לשימוש דואלי של הגידור ההיקפי של מתקנים אילו, גם לייצור אנרגיה מתחדשת, תוך שמירה על השימושים המקוריים הנדרשים לתפעול שוטף ובטוח של האתרים.

מטרת בקשה זו היא לבחון התאמת מערכות מוצעות של גדרות סולאריות למתקני אבטחה, ולפרסם בסופו של ההליך, בהתאם לתוצאות בקשה זו ובכפוף לאמור בה, הליך מכרזי להתקנת גדרות אלו במתקני החברה

על הפתרון לעמוד בדרישות רגולטוריות, בהנחיות ובתקנים הרלוונטיים, לרבות קבלת אישורים רגולטורים מאת הרשויות המתאימות, ובכלל זה רשות כבאות ארצית וקבלת היתרים מרשויות התכנון. בשלב זה, לא נדרש לקבל את האישורים הרגולטורים

הפתרון המוצע יידרש להיות מאושר באופן פרטני ע"י גורמי תפעול, אחזקה ואבטחה של החברה.

מובהר בזאת, כי הנוסח המחייב של האתגרים הוא הנוסח המפורסם בהנחיות. בכל מקרה של סתירה או אי התאמה בין נוסח הפרסום באתר לבין מסמכי ההנחיות, יגבר האמור במסמכי ההנחיות.

קרא הנחיות ומידע נוסף הגשה