הצהרת נגישות

החדשנות בתשתיות אנרגיה

אגף חדשנות ופיתוח עיסקי בתשתיות אנרגיה מקדם תהליכי יזמות וחדשנות, מטמיע טכנולוגיות חדשות ומפתח ערוצי רווח עתידיים. אסטרטגית החדשנות בתשתיות אנרגיה כוללת פיתוח פתרונות פורצי דרך בתחום האנרגיה ומענה לאתגרי הארגון, יצירת אימפקט לאומי, שדרוג מערכות, קידום תוכניות לאומיות והצעדה של תשתיות אנרגיה לשוק האנרגיה של המחר.

מערך היזמות הארגוני, הפועל עם האקוסיסטם היזמי בארץ ובעולם בתחום האנרגיה, יקדם האצה של מיזמים, התקשרות עם יזמים וחברות תוך שילוב היחידות העסקיות הארגוניות והענקה של משאבי החברה הרבים והידע הצבור בתשתיות אנרגיה להעצמה וקידום האקוסיסטם היזמי בישראל. 

תשתיות אנרגיה

תשתיות אנרגיה הינה חברת התשתית הלאומית של משק הדלק והאנרגיה בישראל, אשר נמצאת בבעלות מלאה (100%) של המדינה. החברה מספקת את צורכי משק האנרגיה ואחראית על שמירת הרציפות והעצמאות האנרגטית של מדינת ישראל ותושביה בשגרה ובחירום. פעילותה מתמקדת בפריקה, איחסון וטעינה של נפט גולמי ומוצריו, אחסון תזקיקי דלק, ניפוק מוצרי הדלק לחברות השיווק והזרמת הדלק לצרכני החברה בהם הצרכנים הגדולים בישראל: חברת חשמל, בזן, חברות הדלק, משרד הביטחון, צה"ל, רשות שדות התעופה.
לחברה מתקנים פרוסים ברחבי הארץ הכוללים מיכלי איחסון לנפט ותזקיקים, נמל דלק וקווי הולכה הפרוסים ברשת בתת הקרקע לאורכה ולרוחבה של המדינה.

לפתח יחד עם תשתיות אנרגיה

לתשתיות אנרגיה תשתית בלעדית בפריסה ארצית במרכז ובפריפריה. השילוב של תשתיות אלו, יחד עם ידע נצבר ויכולות ייחודיות שאינן נגישות מחוץ לחברה, עם הזדמנויות טכנולוגיות חדשניות – מאפשרים שדה ניסויים עשיר לחברות הטכנולוגיה שיכללו בדיקות ראשוניות להוכחת היתכנות ודימוי שוק מטרה. כל אלה בסביבה הקרובה לאיזור הפיתוח, מה שיאפשר לחברות להתקדם בשלבי הצמיחה שלהן, ולבסס את המוצרים והפיתוחים שלהן.
מטרת התוכנית הכוללת הינה להצמיח חדשנות שתביא לייצור מנועי צמיחה כלכליים משמעותיים ולאקסלרציה אפקטיבית של המיזמים. לחברות הטכנולוגיה יתאפשר לצמוח ולהגיע לשלבי מו"פ מתקדמים בסביבה מבצעית תוך הסתייעות בחברה בתהליכי המסחור והרגולציה. הפיתוח המשותף מאפשר לתשתיות אנרגיה לשפר את ביצועיה, לשדרג את מערכותיה, לפעול באופן מתקדם בתחומי הליבה שלה תוך הבטחת עתיד אנרגטי שעומד ביעדי האנרגיה הלאומיים והבינלאומיים.

פיתוח משותף יאפשר:

  1. שטח ניסויים רחב
  2. תהליכי פיתוח גמישים ונגישים
  3. מנטורינג לתמיכה מקצועית לכל אורך תהליך הפיתוח וההטמעה
  4. ליווי בתהליכי רגולציה, תקינה ומסחור

אתגרים

בקשה לקבלת מידע - גדרות סולאריות במתקני תש"א

אתגר מס. PD23001908

בקשה לקבלת מידע  - גדרות סולאריות במתקני תשתיות אנרגיה בע"מ

לפרטים

בקשה לקבלת מידע למו"פ להצבת אמצעי ייצור אנרגיה

אתגר מס. 21/138

בקשה לקבלת מידע למו"פ להצבת אמצעי ייצור אנרגיה מתחדשת במאצרות מיכלים 

לפרטים

בקשה לקבלת מידע לפתרון אתגרי בטיחות, תפעול ואגירה

אתגר מס. E2300008

בקשה לקדם איתור אמצעים טכנולוגים לתחומים תחזוקה, בטיחות ואגירה

לפרטים

לקבלת מידע על אתגרים

הצטרפו לרשימת הדיוור

אשמח לקבל עדכונים